دوست غریبه یا دشمن غریبه من
hihi زندگی پر از داستان
این دنیا فقط با داستان زنده است.

دوست غریبه یا دشمن غریبه من


سلام دوست غریبه ی من.تویی که مرا نمیشناسی و شاید از من خوشت نیاید. 

سلام 
تو ان سوی دنیا هستی و من این سوی دنیا. بدون مقدمه میگویم 
فکرش را بکن اگر تو از رحم مادر من خارج میشدی و من از رحم مادر تو ان وقت تو این سوی دنیا بودی من انسوی دنیا. 

مرا غسل تعمید میکردند و پدربزرگ تو در گوشت اذان میگفت. 

به تو قصه ی کربلا را میگفتند و به من مصایب مسیح را. 

به تو از سنی ها بد میگفتند و به من از پروتستانها 

به تو میگفتند ان وری ها بی بند و بارند به من میگفتند ان وری ها تروریست 

و من و تو بی انکه بخواهیم از یکدیگر بیزار میشدیم 

پس بی خود رحم هایمان را عوض نکنیم ،که دنیا را دیگران برای ما میسازند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:دوست غریبه یا دشمن غریبه من, :: 12:32 :: نويسنده : mnv

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید راز این هستی چیست؟ ما چرا آمده ایم؟ کار ما نیست گذر از هستی گذر از آدم ها کار ما شاید پر کردن تنهایی یک دل تنها باشد
نويسندگان